Si Pembaca

Friday, February 20, 2015

Jodoh

Assalamualaikum semua!

Alhamdulillah diberikan peluang untuk bernafas di hari jumaat yang indah ini.

Tulisan tangan pada hari ini berkisah kan jodoh....

Siapa yang tak suka bila kita ada pakwe, pastu pergi dating dating, gaduh gaduh, manja manja dan romatika de amour hahaa. Semua suka kan? Saya pun tak terkecuali juga tapi siapa sangka jodoh ini kita tak boleh duga, ada yang cepat...ada yang lambat. Tak semua bertuah.

Setakat ini saya sudah berkawan macam macam jenis orang, tua muda, kecik besar, tapi Allah taknak pertemukan saya dengan orang nya sekarang. Saya kena bersabar sikit je.

Tipu lah kalau saya kata saya ni ok! Tapi saya percaya pada setiap percaturan Allah. Sekarang pun, family saya tak ada pula nak paksa paksa saya kahwin cuma mereka nak tahu dengan siapa saya berkawan. Hahaha

Kawan ramai mak tapi takut mak tak berkenan lak calon calon nya.

Tak kisah la mak, lambat ke cepat, janji adik kahwin gak nanti.

Lagipun banyak lagi tugas tugas lain yang adik belum selesaikan. Kita nak lah sebelum kahwin dapat laksanakan 1 2 tugas untuk family. Insyallah, mak doakan untuk adik ya!

Cukup lah tulisan tangan hari ini. Story vacation dalam draft lagi. Saya pemalas la.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: