Si Pembaca

Monday, June 15, 2015

Diary of Mommy: Drypers Baby Club


Assalamualaikum! Morning!!!

Waaaahhhhh. Rasa seronok pula, orang lain jadi mak, cik nya yang over. 


Masa ni saja jalan jalan survey barang kat insta pastu baca blog tiba tiba ternampak iklan drypers ni.  Kalau kita register as member nanti dpt beg toddler percuma. Percuma! Cik sekarang pantang nampak percuma. Jadi cik pun daftarkan bagi pihak mak baby ni.








Senang je nak registernya, type www.drypers.com lepas tu register macam biasa la. Isikan form yang dia bagi tp drypers baby club ni hanya utk orang yang dah kawin, dah ada anak. Yang single tak boleh. Hahahaha. 



Kita dah register bagai, nanti dia akan keluar page bawah ni. Sapa yang pregnant tu kalau dah lengkapkan form nanti pergi kat tab 'Your Stage' dia akan keluar info ni. Yang ni kakak saya punya. Dia tak suka nak register semua ni. Dia tau ada je. 






Yang ini dah week 17, haritu week 15 dia letak gambar buah ororange. So kita bayangkan je la perut kita umpama buah oren. Ni dia letak gambar potato pula..
So, bakal bakal ibu boleh lah follow up dengan perkembangan anak anak melalui cara ini. Mak modern kannnn!







Selain itu, banyak gak information yang dia bagi pada bakal bakal ibu, berkongsi pengalaman sepanjang proses mengandung ni. Nasihat ari doktor doktor. 

Dryper baby club ni pun diorang ada kan size guide utk penggunaan pampers bayi, kalau beli size S utk sape, size M, size L dan sebagainya.

Kadang kadang kita pun tak perasaan yang kita pun ada tersalah buat keputusan bila membeli barang keperluan bayi ini. Jadi sebelum nak membeli pastikan apa keperluan bayi, buat shortlist untuk membeli belah. Macam cik ni pula, asal nampak cantik semua nak membeli

Apepun, mommy mommy dipersilakan register di sini. Tak rugi pun.







XoXo!








No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: