Si Pembaca

Tuesday, January 04, 2011

Happy New Year

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!!!!

Yeah!! Entri pertama aku pada hari ke-4 untuk 2011..:pandacloud_10:

Tak banyak sangat nak dikongsi cuma tahun 2010 adalah tahun yang aku rasa macam nak sepak2x je....arghh! Banyak sangat pahit nya dari yang manis2x belaka. .





tapi...




aku bersyukur kerana Allah s.w.t telah memberi aku peluang untuk bernafas lagi bagi meneruskan hari2x yang seterusnya..aku redha dengan apa yang berlaku sepanjang 2010...


apepn aku berjaya menamatkan pelajaran aku sebagai Bachelor of Industrial Management di Unisel.. Ya, kwn2x aku seorang student di unisel BJ (Bestari Jaya@Batang Berjuntai). Tempat aku berpanas hujan ribut taufan yang bagi aku banyak kenangan yang perlu aku lupakan dan perlu di kenang2x kn :pandacloud_14: juga.


Sempena Tahun Baru ni, aku tak ade la nak list kan azam2x yang berjela cuma aku harap apa yang aku nak, aku leh dapatkan dengan hasil titik peluh sendiri...erti kata lain cuba untuk berdikari...

oleh itu,






HAPPY NEW YEAR KAWAN-KAWAN!!!!





*penting: tahun ni cuba update blog sebanyak mungkin :pandacloud_07:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: