Si Pembaca

Sunday, February 28, 2010

STICKY MODE: SERIBU KEMAAFAN


Hari ini serta merta hati aku sensitive lak...
oleh itu, aku bersedia menyusun sepuluh jari, dengan tulus ikhlas memohon kemaafan dari kamu semua...xkisah r dr blogger ni ker, facebook ker, myspace ker, friendster ker atw sewaktu ngn nya..


Kepada sume blogger,

aku minta maaf sbb kekdg2 aku suka usha blog korang dr link ke link, bkn ape sekadar mengisi pengetahuan aku, membaiki mutu kualiti blog aku dan sebagainya..
kalo aku ade tertiru korang nya style blog ker, hrp d maafkn yer...ini kerana aku terlalu suka ngn style ko berblogging.


Kepada sume Facebook,

ayat aku sama gak seperti diatas, cuma yg mana nk add aku tp aku xkenal maaf yer, aku terpksa reject, sbb wat pe byk frens tp xlyn kn kn kn...
so yg mana aku knal aku add or approved ngn rela ati :)


Kepada Myspace n Friendster,

aku da jarang benar g cni...oleh itu aku membuat keputusan tuk menutup akaun tersebut..tp masih dlm proses pembersihan akaun2 tersebut...so, sesape nk berhubung aku leh ler ke facebook or blog yer....


aku rasa ckup la yer....oleh itu, sekali lg aku memohon seribu kemaafan dr kamu semua..


assalamualaikum n selamat sejahtera!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: