Si Pembaca

Tuesday, February 23, 2010

Shah Alam!


Salam tghari kamu semua!!

Nape Shah Alam?? Sbb aku nk sgt g tempat ni...ape??

Jeng...jeng!!!




Kami skg berada di Taman Pertanian Malaysia Bukit Cahaya Seri Alam.

Kami pergi berlima k, Hajar Lailatul Hafis Aku ngn Adk aku, Tais.
Yg ni aku nk sgt2 g...rupanya x susah g sana..punya la plan ngn Hajar, cri map sel, kang sesat..kahkah!!

Apepn, tempat nya agak luas, tp kitorg xsempt nk discover sume tempat, len kali g, nk sewa basikal n dtg awal ckit.
kitorg dtg da ptg kebetulan lak kul 4.30ptg da tutup..tu yg sempat g Taman Iklim 4 Musim.
rezeki kami kot, skg ni musim sejuk..sekali masuk mmg sejuk tp sekali da kua, kejang sume otot..sejuk nk mampus...:))

so, pusing2 ckit kt area tu, n then g minum ptg kt area shah alam.
balik sume muka pnat n skali lg pitstop kami yg last kt Tesco Rawang..kakakah!!
kan aku da kata aku ni muke Tesco..kali ni Hafiz lak nk shopping hehehe

Anyway, sekali lg aku nk katakan...aku happy ngn korang sume even penat tp best kn!!
Lg 1 pnat kn melayan abg indon tu kn...nk amik order tp terpksa bertutur dlm bhasa indon n kite pn terpksa lak memahami nya..hehe!




No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: