Si Pembaca

Friday, April 03, 2009

Theater In UNISEL (TESL 05)

N3 ni khas utk cik Ili n cik lin kite...

28hb Mac merupakan ari yg mendebarkan cik ili kite....ape lg kalo x psl theater ni...
sepanjang nk wat theater mcm2 rintangan n halangan (wlaupn bkn la merentas hlgan..hehehe)
cian aku tgk roomate aku ni....ke hulur ke hilir die...biasa la ass.director..kena la kerja keras ckit..

ari yg nk perform tu pn da tbe...n sbg roomate, housemate n adk cyg cik ili (
hehe..) aku pn join la sekali tgk performance dak2 klas diorg ni...kebtulan lak ari yg sama ade group len gak yg perform..wah..mcm jackport lak...kihkih..

hmm...pg tu turn group cik ili..cite The Phantom The Opera
n ptg tu lak group cik lin cite Dr.Jekyl & Mr.Hyde (btul ka eja ni????)

yg pasti....kedua2 group tu mmg gempak la...dua2 citer best (aku pengkritik tetap k heheh..)
dulu time sek xnk bc citer2 ni..
da d theaterkn bru nk tgk padahal citer ni literature form2 & form3..hahahaha.....
(korang phm kn ape yg aku mksud kn..=))

yg paling aku ralat..ble aku xdpt tgk citer group lg 1 tu..citer The Pearl...
aritu tmankn cik nelfi g anta brg kebtulan diorg ngh practice..aduhhh...cdey jer citer tu...
tp wlupn aku xde aku ttap bg support pd group yg 1 ni....tepuk2x!!!!
lupa nk bgtw..sok la theater diorg..4hb April..dtg la beramai2....

nota kecik: aku xde d unisel ketika ni....g cuti2 msia..hahahah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: