Si Pembaca

Monday, April 13, 2009

Exam weyh!


Starting next week aku akan memerah otak

so, aku akn mngabaikn blog aku ni

btw bwh ni ade la subject yg aku jwb paper nya nnti..


21hb April 2009 - Business Law
22hb April 2009 - Operation Mgmt
28hb April 2009 - Industrial economics & Negotiation Skill
2hb May 2009 - International Mgmt


seram sejuk nk jwb paper ni....apepn aku hrp aku leh jwb r...

tata..

nota kecik: Gud Luck ye pd kekwn yg seangkatan, housemate ku, n sape yg dak Unisel la yer...




2 comments:

  1. selamat menjamu seleraXD(takda kene mengene..hihi..)

    ReplyDelete
  2. good luck.. buat yang tebaik 4 ur exam.. stiasa berdoa dan memohon drp yg Maha Esa agar smua mslah dpt dslesaikan dan dpermudahkan sgala2nye..

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: