Si Pembaca

Wednesday, November 26, 2008

Study ker..

smlm aku g library..phewwit! huhu tu pn g mlm ngn kak adib n wawa..rupa2nya diorg ni da berkampung kt ctu dr pg td..cuma kbetulan diorg nk g mlm tu..diorg ajak aku..aku pn ape lg g je la..lgpn aku ngh borink..kira rezeki aku la mlm tu..huhuuh..
cuma yg xbest aku dpt lepak jap je kt library tu..
so, time nk mengabiskn sisa2 masa yg ade tu..aku pn sempat gak snap pic..hehehe..
time tu da ngantuk r...so aku pn g klik cna..klik cni..so pic tu ade kt bwh ni..
mari2...sorry la xbyk amik..



aku senyap2 amik pic ni kalo x msti diorg delete..nnti cdey la aku..



buku yg d gunakn n fav pencil aku..actually bkn la pencil tp ape ntah nama nya kalo aku nama kn nya 'pencil tekan' cz leh tekan2..huhuhu


after da amik pic..kitorg pn gerak blik..yela nk dkat kul 11pm pn..huhu..
so smpai ctu je la cite nya..so ape yg nk aku katakn..hmm..study ker??
hahahahah..hnya kami jer yg tw..

1 comment:

  1. yg merah tu namanye "mechanical pencil".. 'pensel tekan' pn ok gk.. or nama len 'pensel picit' sbb ada certain yg jnis pcit2 kt tepi pensel tu.. hahahaha...

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: