Si Pembaca

Monday, November 24, 2008

24 nov 2008


aku xtw nk tulis ape arini
cuma yg aku tw arini genap la umo ku 20thn 8bln..
huhu..aku rasa arini gak ade kot bufday kwn aku tp xingt la..
n arini gak paper MA aku..huhu..hrp2 leh jwb...

hah..aku bru teringt..umah aku pg ni ade wat senamaerobik
huhu..kalo x sbb aku ade paper mmg aku join dorg..
best gak exercise yg diorg wat..
excited tul dak2 ni..
diorg download je exercise ni..tp pg ni diorg wat aerobic-pump it up the ultimate dance workout
best gle...aku rasa ili da citer kt blog die..so g bc sendiri k..

k la..aku pn xtw nk ckp so jumpa next n3 k..

xoxo..

1 comment:

  1. hahaha.. siap bgtau bulan lg ek??
    erm..nmpaknye sama plak hari kte lahir.. i mean 24hb la..

    ReplyDelete

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: