Si Pembaca

Tuesday, October 27, 2015

Dessert dari KFC


Assalamualaikum!!

Ok. Ini cerita minggu lepas a day before Maal Hijrah. 
Saya ni banyak jawatan dalam tadika taska. Saya la cikgu, saya la akauntan, saya la kerani, saya la PA dan saya la segala galanya. 

Serius rasa bongkak!

Ok la dipendekkan kisahnya, saya kena jadi driver bawa boss p meeting kat Shah Alam tu. Masalah terbesar boss saya bila nak kena drive luar dari rawang, dia jd takut. Jd kena ada seseorang yang boleh jd co-pilot dia. Yang tau direction. Insyallah lepas nya

Jadi sementara nak menunggu abis meeting. Saya jalan jalan di Kompleks PKNS. Memandangkan bukan minggu gaji jd kita windows shopping je la. Tekak lak rasa haus dan mcm nak makan something yg light. Padahal masa tu lunch hour kot.

Nak mudah kita masuk fast food sahaja.


Ini lah dessert yang saya katakan. Lagi satu, masa ni ada promotion tau. Adik tu tak abis abis promote. Rasanya dalam RM3.99. Paling best sekali bila tiba tiba supervisor kat situ datang kat meja dan tanya kalau kita isi form survey kat KFC dapat beli lagi satu dengan harga RM2!!!

Rasa rasa ada dessert Tiramisu dalam harga RM2??

So korang follow je cara-cara nak menebus dessert tu berpandukan screenshot di bawah


Selamat mengisi! Selamat membeli dan selamat ber-dessert heheheh!






No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: