Si Pembaca

Friday, April 04, 2014

Sepintas Lalu!

Assalamualaikum! Curi masa jap nk karang seperenggan dua!
Korang tau tak, family yg ada adik beradik ramai ni sebenarnya happening! Tak percaya? Sila2 percaya la kan, tp pada family yang ada 1 2 adik beradik tu maaf la ye. Jgn terasa pula. Ok pendek cerita tau!

Family saya ada 5org je adik beradik tp bila dah besar ni baru tau history disebalik tahun2 yg sudah...
apepun, sy bersyukur sebab family saya tak ada la sampai nak bercerai berai. setakat ni nafkah keluarga saya, ayah still lagi memberi. ok, stop! 

Apa yang saya nak bagitahu ialah perangai adik beradik ni. Nampak je kami macam anjing dengan kucing tp kami ni rapat sebenarnya. al-kisahnya, adik laki sy yg umur 21thn kot, yang duduk kedah call saya semata mata nak bagitahu dia lulus JPJ...haaaaa, bayangkan ok, adik lelaki tu! bkn pempuan. sbb bawah saya semua nya lelaki..alhamdulillah. Mula-mula masa dia call, dah tau yang dia ni mesti nak topup atau bank in duit. tp bila dia call cuma nak cakap yang dia dah lulus JPJ saya macam what the heck! demam ke? Balik tu saya tanya mak kalau2 adik ada call tp mak kata tak ada pula. nampak tak cerita nya??? hehehe

antara kakak dengan mak..sapa yang dia bagitahu..hehehe. apepun saya tak kisah pun. janji ikatan kekeluargaan saya tak terputus. 

sekarang ni saya ada 11org adik beradik...haaaa...cpat2, cari sahaja kakak2 dan abg2 kamu.. tak kisah pun!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: