Si Pembaca

Tuesday, December 14, 2010

Gembira xterkata sambil golek2x mcm kucing..


:smoke:Assalamualaikum!!! Yahoooooooooooooooooooooooo!! (lihat kucing yg berlagak itu) saya telah berjaya meng-install emoticon seperti :

:pompom: , ini


:dancepanda: dan ini juga



:minimo_05:



haha! gelak setan
:minimo_38:


thanks to cokilala, bukan nya apa, sejak aku mula berkarya di sini dah banyak kali aku install kt lappy aku tp akhirnya berjaya gak bile aku curi2 guna lappy kakak ku.. hoho :pandacloud_14: suka2x!!!

Now, nak try lg install kt lappy aku. Kalo xblh gak, wat muka tembok mcmni :bofu_48: masuk bilik akak dan kebas :minimo_20: lappy dia lagi, lagi dan lagi!!!!

Ok la, aku sgt2 tharu ngn kebolehan aku yang tak seberapa ini..hahaha:bye:


Mahu mencuba nasib sekali lg ni :bye:


nota : terasa diri ini ketinggalan dalam arus teknologi yg serba canggih ini dan jakun sesgt!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: