Si Pembaca

Friday, February 13, 2009

Aku Da Ade Ni (:


arini bru aku berpeluang tuk meng update blog ku ni..

bkn ape..bz la (: byk sgt assignment..so da ade masa ni, leh r aku update..
n3 kali ni kira nya menghimpun kn akitiviti aku sepnjg aku xde ni..

meh kite mula kn dr ari ahad 8/2

> aku xwatpe pn time ni..duk melepak jer...bkn nya nak study..padahal next week tu berderet test nya..huhuu...nk wat mcmna kn..penyakit 'M' yg xleh d usirkan dr diri aku ni..normal la tu...

> time ni gak aku d pelawa oleh roomate aku, ili serta classmate nya, g lunch kat Selangor Fruit Farm..kire dkt ngn kolej kitorg..pekena ayam kg, tp aku xmkn ayam pn..sbb mcm liat jer ayam nya aku tgk..so aku pekena nasi cmpur..lauk nya time tu mmg ikut selera aku r...masakan kg..terliur sat..harga pn not bad r...msih lg dlm budget dak kolej....kihkih!

> mlm nya g bersukan..huhuhu..


isnin 9/2

> yg ni ngh cuti thaipusam..huhuhu...mcm biasa duk melepak tgk tv..smbil2 tu usha assignment senang nnti nk wt keje....(: (: (:


selasa 10/2, rabu 11/2

> klas berjln spt biasa...tp penat sgt2.... :( xcukup rhat...stress..mcm2 r..

> dpt pic klas..hah..aku terlupa nk bgtw, yg kitorg ade amik pic klas..last week tp mlas nk citer..nnti aku tepek kat cni..


khamis 12/2

> arini xde klas..tp ade test..subject IM ( International Mgmt) alhamdulillah..aku leh jwb huhuhu...(:


so...tu je la aktiviti aku...nk citer yg mengarut2 pn..aku xreti sgt la...
aku hrp uols enjoy k ngn blog aku ni..
mcm aku ckp la..aku ni msih d peringkat bertatih dlm dunia blogger ni..huhuhuhuhu


pesanan: to igniz, aku tw sape ko...anyway tq sbb jd followers dak kecik ni..kihkih!






2 comments:

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: