Si Pembaca

Monday, January 26, 2009

Ulu Yam


Semlm aku ade mention aku nk kua kn...
so, smlm dgn diiringi 2buah kete, kami g Ulu Yam...kihkih!
bak kata Imah, g picnic..lalalala ~

Ini adalah aktiviti kami yg 1st since kitorg da abis SPM dulu..
punya la lama si Imah ni plan nk g picnic..
alhamdulillah..makbul gak hajat die ni..kalo x msti die majuk lg...

Kitorg berkumpul kat umah Imah..
antara kwn2 kami yg g adalah....Aku, Laila, Ct, Imah, Anis n Amanina ( Aman)
dan xlupa gak yg menemani kami, adk Imah..Titi Si Comel...
so, kitorg gerak dlm 2buah kete..nk sumbat 1kete da mcm tin sardin lak..hahaha!
sepnjang perjalanan kami, alhamdulillah sume nya selamat..yela yg g nya sume anak dara pingitan...takut gak if ade sumthing happen kn.......

Well, kitorg bertolak dr umah Imah dlm kul 3ptg n kitorg balik dlm kul 6ptg...
bila da bersama ngn dorang.. mmg x kering gusi...
aku nk bg korang tgk pic, tp pic sume kat camera mereka...lum lg tuntut pic2 tu..
nnti aku da dpt..aku tepek kt cni...

So...nnti kan n3 tu k..tata!




No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: