Si Pembaca

Sunday, December 14, 2008

Tunang+Nikah+Sanding= KAHWIN LAA!!

Hari ini bersaksikan awan yg mendung, bertarikh 14 Disember 2008..alhamdulillah majlis perkahwinan ini berjalan ngn lancar skali....huhuhu...sape kawen?? hehe..lupa nk bgtw..nama pasangan ni xslh aku..INA & SHAHRIL...mereka ni anak kpd kwn mak aku...

Tema diorg kaler hijau (kaler fav aku tu) mmg cntik la..tp aku xdpt nk amik pic pengantin tu cz hujan la..da la rmai yg nk amik pic pengantin ni..so xpela...hehehehe...b4 mkn tu aku sempat gak menjengah pengantin pmpuan nya..mmg ayu r...huhuhu..pas da mkn2 tu, kami adk beradk blik r, hujan..mlas nk tunggu lama2..

apepn aku nk ucapkan

SELAMAT PENGANTIN BARU

INA & SHAHRIL

dari aku sekeluarga n yg ni aku dpt dr diorang



cenderahati dr pihak pengantin pempuan


p/s: 21hb ni majlis pihak lelaki kt rembau N9..myb aku g kut...hehehe


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ya!

Datang lagi untuk cakap-cakap di sini (: